• Sommerturen til Jonas Øglænd Sandnes 1956 til Tau: Kristian Lunde og Gerd Knudsen
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Kristian Lunde og Gerd Knudsen

2 comments

• Kristian var en kjekke kollega, vi jobbet sammen i mange år, og hans kone, Reidun var like hyggelig. (hun var og modell for Øglænd mener jeg å huske)
  • Kristian Lunde var min kollega i mange år på Kvål, da var han blant annet ansvarlig for den økonomiske sikkerhet for forhåndsordrer, og jeg var ansvarlig for gjennomførings av disse, en tøff og har jobb, tross alt skulle det sendes ut sykler, tilbehør, Ergometersykler og Tempoer for over 300 millioner.

Vi hadde mye moro sammen og han var dyktig, tror ikke vi tapte nesten en krone..