• Det gamle fjøset på bnr. 2 på Åreskjold. Bak fjøset skimtar ein mønet på løa. Ny løe med fjøs vart bygd i 1935. Det gamle fjøset stod til noko etter 1970 og vart då brukt til andre ting. Karl Johan Aareskjold (f. 1913) vaks opp på garden og har planta dei to rognene som står ved nordveggen av fjøset.
    Photo: Ludvigsen, Ludvig I. / Jærmuseet

Det gamle fjøset på bnr. 2 på Åreskjold. Bak fjøset skimtar ein mønet på løa. Ny løe med fjøs vart bygd i 1935. Det gamle fjøset stod til noko etter 1970 og vart då brukt til andre...

1 comment

• Dette er det gamle fjøset på bnr. 2 på Åreskjold, ikkje låven eller løa som det heitte der, den ser me litt av mønet på. Nye løe med fjøs kom i 1935, men dette gamle fjøset stod iallfall til etter 1970 og vart bruk til andre ting. Min far, Karl Johan Aareskjold, f. 1913, voks opp her, og han fortalde at det var han som hadde planta dei to raunane som står her ved nordveggen.

Gunnleiv Aareskjold