• Avfotografert maleri. Seilskipet Regulus, Kragerø. Signert W.H. Yorke, L.pool 1878.
    Photo: Wilse, Anders Beer / Norsk Folkemuseum

1 comment

• Min farfar Jonas Anton Christophersen var kaptein for "Skib Regulus af Kragerø" i alle fall fra nov. 1879 til februar 1881. Antar det er samme skip som er avbildet her. Jeg har en regnskapsbok for skipet i denne perioden. Det var innom følgende havner i denne perioden: London (nov. 1879), New York (mars 1980), Java & Borneo (jubi 1880), Liverpool (februar Ønsker gjerne tilsendt en kopi av bildet.