• Lågendalsruten : busstasjonen i Larvik med stasjonsmesteren i Larvik, driftsbestyrer Halvard Herberg og ukjent
    Photo: Mittet - J.B. / Norsk Jernbanemuseum

2 comments

• Jeg kjenner bare en av personene på bildet og det er driftsbestyrer Halvar Herberg han står med ryggen til og han er barhodet. De to andre vet jeg ikke hvem er.
  • Etter å ha studert bildet nøyere så må bildet være fra Larvik. Det er vel stasjonsmesteren i Larvik som står sammen med driftsbestyrer Halvard Herberg og en som er ukjent for meg.