• Linjeskipet M/S "Nyhaug" ankret opp ved kai. I forgrunnen kai hvor det står:  en personbil, en lastebil, to personer, to hester og to mindre bygninger av tre. I bakgrunnen hus og fjell.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Linjeskipet M/S "Nyhaug" ankret opp ved kai. I forgrunnen kai hvor det står: en personbil, en lastebil, to personer, to hester og to mindre bygninger av tre. I bakgrunnen hus og f...

2 comments

• Fotoet må være fra Italia. To jernbanevogner av typisk italiensk konstruksjon (spisse tak). Fiat lastebil. Bygninger av tilsnitt fra Italia.
  • Ut fra bilen må fotoet være tatt i 50-årene. Bilen er mest sansynlig en Fiat etter utseende. Som nenvt i annen kommentar er det fra en italiensk havn.