• Gravferd etter avdøde Marie Eriksen Gunnerød på gården Gunnerød (g.nr. 173/b.nr. 30) i Østre Toten. Samlet rundt kista er de nærmeste etterlatte, fra venstre ektemannen Georg, nærmest ham trolig datteren Gerda Marie. Dernest de to sønene Axel Aron og Erik Jonatan , og lengst til høyre sønnen Ole Natanael med sin hustru Klara Amalie.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Gravferd etter avdøde Marie Eriksen Gunnerød på gården Gunnerød (g.nr. 173/b.nr. 30) i Østre Toten. Samlet rundt kista er de nærmeste etterlatte, fra venstre ektemannen Georg, nærm...

2 comments

• Jeg er barnebarn av Ole Natanael Gunnerød og er ganske sikker på at det er min bestefars bror Axel som er nr tre fra venstre og hans bror Erik som er nr fire.
  • Ja det er riktig som Dagfinn fetter skriver