• Kilder tilsier at bildet er fra en konfirmasjon i  Nordeng i Øverskreien 1916. Konfirmanten, Signe Hagen, er sannsynligvis jenta i lys kjole med mørkt belte som står mellom det som trolig er foreldrene Ole Kristian Evensen og Petra Pedersdatter. Til høyre sitter trolig Signes brødre Bernt og Anthon Hagen. Stående bak fra høyre trolig flere av konfirmantens søsken: Nora Hagen (søster), Karl Edvard Woldheim (bror, sikkert identifisert), trolig Olga Hagen (søster), Borghild Elise Woldheim (Karl Edvards kone født Simensen, sikkert identifisert), trolig Mina Hagen (søster), og lengst til venstre Josef Lund og kona Marie født Simensen, begge sikkert identifisert.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Kilder tilsier at bildet er fra en konfirmasjon i Nordeng i Øverskreien 1916. Konfirmanten, Signe Hagen, er sannsynligvis jenta i lys kjole med mørkt belte som står mellom det som...

1 comment

• Sikre kilde tilsier at personene i bakre rekke til venstre er ekteparet Josef og Marie Lund. Bak til høyre står ekteparet Borghild og Carl Woldheim.