• Gravferd etter Jon Tallåsen i Øvre Austbygde
    Photo: Jonsjord, Øystein O. / Norsk Industriarbeidermuseum (Opphavsrett)

Gravferd etter Jon Tallåsen i Øvre Austbygde

• Begravelse etter Jon Brynjulfsen Tallåsen f. 1823 død nov.1915

1.rekke frå venstre: Barbro Jonsjord, Margit Meisen, Gunhild og Margit Apalen, Gunhild Tverberg, Ingebjørg Tallåsen, Gyrid, Ingebjørg og Halvor Tallåsen, Olav Skrindebakke, Olav Meisen, Halvor Rue

2.rekke frå venstre: Anne Dillekås, Aasne Jonsjord, Ingebjørg Kvålskås, Inger Apalen, Birgit suTverberg, Aslaug Tallåsen, Turid Gollemogen, Gro Rue, Gunhild Skrindebakke, Margit Apalen, Aslaug Tverberg, Barbro Sagstuen med forkle, Jorån Gollemogen, Jon Gollemogen, Olav Tallåsen, Brynjulf Tallåsen, Jon Meisen.

Bakerst frå hushjørne: Olav Rue, Kjetil Bjerke, Hellek Baklien(Meisen) Jon Tverberg, Sigurd Apalen, Olav Kvålskås, Brynjulf Dillekås med dotter Gunhild på armen, Øystein Skrindebakke.

Namnsett av Gunhild B Dillekås f. 1911 gift med Olav T Lurås.