• Interiør fra Klevfos Cellulose- & Papirfabrik i Løten i Hedmark.  Fotografiet er tatt mot takkonstruksjonen i mikseriet, den avdelingen der brukt kokelut ble tilsatt kalk for gjennvinning til fullverdig kokelut.  Denne bygningsdelen har sperretak, hvor det kan synes som om den opprinnelige bordstroa er bevart på den ene sida (til høyre på dette fotografiet) mens det er foretatt utskiftninger med moderne plater på den andre sida(til venstre på bildet).  Dette er antakelig gjort som et ledd i arbeidet med å redde fabrikkomplekset for museumsformål.  Ved mønepartiet på mikseriet er det et oppbygg med et bølgeblikktekket saltak og med sjalusier for lufting på langveggene.  Disse konstruksjonene later til å være intakte. Ådalsbruk.
    Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum

Interiør fra Klevfos Cellulose- & Papirfabrik i Løten i Hedmark. Fotografiet er tatt mot takkonstruksjonen i mikseriet, den avdelingen der brukt kokelut ble tilsatt kalk for gjenn...

Dokumentasjonsfotografering av Klevfos, utført av OT-Ljøstad i 2005.