• Interiør fra hoggeriet ved Klevfos Cellulose- & Papirfabrik, som siden 1986 har vært drevet som Klevfos Industrimuseum.  Fotografiet er tatt med kameraet vendt mot overgangen mellom den sørøstre gavlveggen og pulttaket.  Det viser blant annet en av fagverkstakstolene som bar dette taket, Vi ser også ei av de gamle elektriske lampene som har hengt her lenge, muligens siden dette lokalet ble bygd og tatt i bruk i 1910-1911.  Til venstre i bildet ser vi også ny belysning som ble installert i forbindelse med at hoggerilokalet ble ombygd til publikumsmotattak i 2004. Løten. Ådalsbruk.
    Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum

Interiør fra hoggeriet ved Klevfos Cellulose- & Papirfabrik, som siden 1986 har vært drevet som Klevfos Industrimuseum. Fotografiet er tatt med kameraet vendt mot overgangen mello...

Dokumentasjonsfotografering av Klevfos, utført av OT-Ljøstad i 2005.