• Vegparti på fylkesvegen mellom Geithusb og Vassbunn på Modum i Buskerud.  Fotografiet er tatt i en sving like sør for den såkalte Nybrua på Geithus, ikke langt fra Drammenselvens Papirfabrikker.  Opptaket er gjort på snøføre vinterstid.  Vi ser en sving.  På høyre side ser vi ei "skjæring" hvor det har vært sprengt for å få plass til vegbanene.  På begge sider av vegen vokserb det glissen furuskog ispedd ei og anna gran.  I vegkanten er det gjensatt en maskin, antakelig en beltegående gravemaskin, som vi ser bakparten av.  Manglende spor i snøen tyder på at maskinen må ha stått slik en periode da dette fotografiet ble tatt.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Vegparti på fylkesvegen mellom Geithusb og Vassbunn på Modum i Buskerud. Fotografiet er tatt i en sving like sør for den såkalte Nybrua på Geithus, ikke langt fra Drammenselvens P...