• Chevrolet-lastebil, utrustet for tømmertransport.  Bilen ble første gang registrert 3. oktober 1928. Den har svart motorkasse og grågrønt førerhus.  Ramma som bar tømmerstokkene på den bakre delen av chassiet og en bakenforliggende tohjuls tilhenger, var utført i tre.  Denne veteranbilen tilhører i dag en kar fra Odalen. Her er den fotografert ved Gammelsaga i Stange almenning, der den ble brukt i forbindelse med gjenåpningen av stedets lokomobilsag i forbindelse med bruksrettsbefaring i Stange og Romedal allmenninger 10. juni 2011.
    Photo: Bækkelund, Bjørn / Anno Norsk skogmuseum

Chevrolet-lastebil, utrustet for tømmertransport. Bilen ble første gang registrert 3. oktober 1928. Den har svart motorkasse og grågrønt førerhus. Ramma som bar tømmerstokkene på...

1 comment

• Bilen er førstegangsregistrert 03.10.1928