• Styret i Rogaland skogselskap, fotografert i forbindelse med organisasjonens 50-årsjubileum i 1949, sannsynligvis i forbindelse med årsmøtet, som ble avviklet i Eigersund.  De dresskledde karene er fra venstre: Fylkesskogmester Johs. M. Anderssen, disponent Mikkel Johs. Roalkvam, disponent Hans Vik (styreleder), landbruksskolestyrer Kristian Rønneberg, Thv. Kierulf fra Det norske Skogselskap, John Norem, skogeier Torbjørn Skogen og skogeier Hans B. Hansen.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Styret i Rogaland skogselskap, fotografert i forbindelse med organisasjonens 50-årsjubileum i 1949, sannsynligvis i forbindelse med årsmøtet, som ble avviklet i Eigersund. De dres...