• Flyfotografi som viser Salteskogen i Klepp i Rogaland.  Vi ser et flatt jordbruslandskap der de grønne flatene brytes av veger, gardstun og - sentralt i dette fotografiet - en "avrundet triangulær" skogteig - et produkt av skogreisngsarbeidet på Jæren.  Salteskogen er en forholdsvis ensaldret granskog.  I forkant av skogen ligger en villa, som etter eksteriøret å dømme kan være bygd i 1970- eller 80-åra.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Flyfotografi som viser Salteskogen i Klepp i Rogaland. Vi ser et flatt jordbruslandskap der de grønne flatene brytes av veger, gardstun og - sentralt i dette fotografiet - en "avr...