• Fra Fisketjørn i Suldal, der Rogaland Skogselskap i midten av 1950-åra fikk overta et gardsbruk for å anlegge en skogplanteskole.  Fotografiet er tatt fra en bygdeveg med grusdekke og med flate åkerarealer på begge sider.  På venstre side av vegen ligger et lite, kvitmalt våningshus.  På høyre side ser vi en større, kvit bygning, Suldal bedehus. Noe lengre bak og til høyre for bedehuset ligger en forholdsvis stor driftsbygning.  I bakgrunnen skimtes skogkledde åser og høye fjell med snøflekker på toppene.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Fra Fisketjørn i Suldal, der Rogaland Skogselskap i midten av 1950-åra fikk overta et gardsbruk for å anlegge en skogplanteskole. Fotografiet er tatt fra en bygdeveg med grusdekke...

1 comment

• Den kvite bygningen til høgre er Suldal Bedehus.