• Flatt jordbruksareal som skulle brukes til skogplanteproduksjon på eiendommen Fisketjørn i Suldal i Rogaland.  Driftsbygningen på Suldal planteskole står der, ved enden av en rett grusveg som fører innover i bildet.  På begge sider av vegen later det til å være lange plantesenger med mellomliggende gangsoner, som blant annet skulle gjøre plantesengene tilgjengelige for luking.  Til venstre for den nevnte driftsbygningen ligger et kvitmalt våningshus, omgitt av spredte trær.  Helt til høyre i bildet skimter vi nok et hus.  I bakgrunnen er det bratte fjell med spredt skog i revnene og med snøflekker på de høgeste toppene.
    Photo: Anno Norsk skogmuseum

Flatt jordbruksareal som skulle brukes til skogplanteproduksjon på eiendommen Fisketjørn i Suldal i Rogaland. Driftsbygningen på Suldal planteskole står der, ved enden av en rett ...