• Fra ekskursjon med fagfolk fra Skogfrøverket og skogetatene i Hedmark og Oppland.  Fotografiet er tatt i utkanten av et engareal der kvitveisen har et visst forsprang på vårgraset.  I bakgrunnen står granskogen tett.  I forgrunnen, foran et nettinggjerde sitter fra venstre Olav Kaveldiget, Gunnar Haug, Truls Gram, Knut Dæhlen og en ikke identifisert person.  Til høyre står Bjørn Egil Veie, som var konstituert leder ved Skogfrøverket fra 1987 til sin død året etter.
    Photo: Fystro, Ingvar / Anno Norsk skogmuseum

Fra ekskursjon med fagfolk fra Skogfrøverket og skogetatene i Hedmark og Oppland. Fotografiet er tatt i utkanten av et engareal der kvitveisen har et visst forsprang på vårgraset....