• Maskinentreprenør Ola Engen fra Søre Osen i Trysil intervjues av Bjørn Bækkelund fra Norsk Skogmuseum.  Engen sitter på den nedfellbare trappa opp mot førerhuset på den rammestyrte Valmet-lassbæreren sin.  Han er iført joggeskog, fritidsbukser og en blå bomullsgenser med kvite og gule striper.  Bak ham ser vi motorkassa og førerhuset på lassbæreren.  Bjørn Bækkelund står med en diktafon i den ene handa og med mikrofon rettet mot Engen i den andre.  Han er kledd i grå T-skjorte med svartrutete skjorte over.  Over venstre skulder bærer han fotograf OT Ljøstads kamerabag.  Fotografiet ble tatt i Ulvåsen i østre Elverum 5. august 2009.
    Photo: Ljøstad, Ole-Thorstein / Anno Norsk skogmuseum

Maskinentreprenør Ola Engen fra Søre Osen i Trysil intervjues av Bjørn Bækkelund fra Norsk Skogmuseum. Engen sitter på den nedfellbare trappa opp mot førerhuset på den rammestyrte...