• Kirsten Flagstad på biltur i Strømstad, Sverige sommeren 1936. Kirsten Flagstad with her car at Strømstad, Sverige summer 1936.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

1 comment

• Min far Bjarne Nesheim var heldig og fikk kjøpt en Lincoln av K.F. gjennom privatsjøfren som han var kamerat med.Vi har ikke nesten ikke bilder av bilen og

ikke kjennemerket,men en ting som ble bevart som har stått på loftet, er Trunken bak på bilen.

Den er bestilt fra A/S HARALD MORIRIS

LÆRVAREFABRIK, OSLO, NORGE.

Jeg sitter inne med mange fortellinger om bilen da min far brukte den i drosje sammenheng.

Mulig dere kunne ha oppklart noe i forbindelse med bilen eller bilene(er ikke sikker om det denne bilen

men jeg tror der var eikefelger som her)

mvh

o.b.Nesheim.