• Kongsberg i 1912. Kirsten Flagstad spilte piano ved Sommerteatret i Dyrmyrskogen. Her er huset der hun bodde mens forestillingene pågikk. Sommeretatrets sjef og organisator var skuespilleren Per Qværnstrøm. Kirsten Flagstad played the piano at the summer theatre at Dyremyrskogen, Kongsberg 1912. This is the house where she lived during the summer. The director of The Summer Theatre was Per Qværnstrøm.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Kongsberg i 1912. Kirsten Flagstad spilte piano ved Sommerteatret i Dyrmyrskogen. Her er huset der hun bodde mens forestillingene pågikk. Sommeretatrets sjef og organisator var sku...