• Rollebilde. Kirsten Flagstad som Grevinnen i Hennes excellens, operette av Michael Krauscz. Brunnsteatern i Helsinki. Rolledebut og debut ved Brunnsteatern 17. juni. Henry Naes til høyre. Role photo. Kirsten Flagstad as Countess in Eine Frau von Format (Her Excellency), operetta by Michael Krauscz. Brunnsteatern in Helsinki. Role debut and debut at Brunnsteatern 17 june 1928. Henry Naes to the right.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Rollebilde. Kirsten Flagstad som Grevinnen i Hennes excellens, operette av Michael Krauscz. Brunnsteatern i Helsinki. Rolledebut og debut ved Brunnsteatern 17. juni. Henry Naes til...