• Den Norske operas aller første forestilling var en ballettforestilling 2. november 1958 i Hamar Teater, Hamar. Styreleder i Norsk Ballettforbund Aime Røer overrekker operasjef Kirsten Flagstad blomster foran Sylvia-balletten. The Norwegian Operas very first performance was a ballet performance 2 November 1958 in Hamar Theatre, Norway. The leader of The Norwegian Ballet Association present flowers to the Opera Director Kirsten Flagstad in front of The Sylvia Ballett.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Den Norske operas aller første forestilling var en ballettforestilling 2. november 1958 i Hamar Teater, Hamar. Styreleder i Norsk Ballettforbund Aime Røer overrekker operasjef Kirs...