• Fra Gullkronen, et parkområde ved Jarlsberg hovedgård i Sem i Vestfold.  To opptak fra lauvskog ispedd noe gran.  Kvitveis på bakken.  På det ene fotografiet ser vi to velkledde menn ved en ekstremt grov lauvtrestamme (muligens lind).  Det andre fotografiet er tatt fra en kjerreveg omgitt av høye, bladløse lauvtrær (høstopptak) og med en underskog av smågran.
    Photo: Ielstrup, Henrik Jacob / Anno Norsk skogmuseum
    Photo: Ielstrup, Henrik Jacob / Anno Norsk skogmuseum

"Fra Jarlsberg hovedgård. Fra Guldkronen."