• "Ørsta - Volda 1933"..Kvanndalssetra oppom Bjørdalen i Ørsta kommune. .Husa er f.v. Olafjøsen (står ikkje 2014), bak skimtar vi så vidt hjørnet på Jo Iver-selet (står), neste er Elias-selet og bak ser vi mønet av Bø-selet (begge står). Så kjem Sæmund-selet med Åsa-selet framfor, så skimtar vi så vidt Haue-selet t.h. (alle står), så Eliasfjøsen (står ikkje) og Jo-selet (Ose) som står..Den næraste toppen på fjellrekka t.v. og som ligg mellom Kvanndalen og Rognestøylsdalen/Sledalen er Litletinden og Storetinden som er toppen på Gjuratindane.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

"Ørsta - Volda 1933"..Kvanndalssetra oppom Bjørdalen i Ørsta kommune. .Husa er f.v. Olafjøsen (står ikkje 2014), bak skimtar vi så vidt hjørnet på Jo Iver-selet (står), neste er El...