• Dette må være fra jernbanestasjonen på Åndalsnes. Et persontog står oppstilt med lokomotivet i enden ut fra stasjonen, så dette er et tog som er satt opp for avgang. Alle vinduer er åpne og det tyder på at det er en varm sommerdag. Det er nok dagtoget til Dobås og Oslo som er oppstilt..(Film merket "1959. Jonsok, ?, Molde, Valldal, Eidsdal").
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

Dette må være fra jernbanestasjonen på Åndalsnes. Et persontog står oppstilt med lokomotivet i enden ut fra stasjonen, så dette er et tog som er satt opp for avgang. Alle vinduer e...

1 comment