• Fra Hamnevika og viser Nesjestranda Møbelfabrikk som vart reist i 1940 av Oddmund Nesje etter at den gamle bygninga til Havnevik Dampsag brant ned tidlegare samme året. Neste byggetrinn på Nesjestranda Møbelfabrikk kom i 1949 med bygning i betong. Huset i venstre bildekant er huset til Harald Havnevik med uthus like ved. Huset og uthuset vart rive for nokre år sidan. Også desse husa til Harald Havnevik gjekk med i brannen i 1940, men vart bygd opp igjen samme året. Bak uthuset ser vi Sjøbua som står der også i dag. Den store murpipa var bygd av teglstein frå Stenså Teglverk og vart rive for nokre år sidan. Ei likedan murpipe i teglstein står fortsatt på Valen i Stenså der Stenså Teglverk var..(A013)."Tur til Nesjestranda 1942, Erling Hollingen og Kåre Iversen".
    Photo: Andreas Hollingsholm f.26.10.1912 / Romsdalsmuseet

Fra Hamnevika og viser Nesjestranda Møbelfabrikk som vart reist i 1940 av Oddmund Nesje etter at den gamle bygninga til Havnevik Dampsag brant ned tidlegare samme året. Neste bygge...