• Dette er fem busser som ble levert til Aarø og Molde Auto A/S og Hjelset Auto A/S i årene 1970-1972. Bussene var lakkert gul og mørk blå. Fra 1. januar 1973 gikk disse to selskapene inn i Aarø-Batnfjord-Kleive Auto A/S, seinere navnebytte til Molde Bilruter. Det nye selskapet flyttet straks inn i nytt anlegg i Fannestrandvegen 71..Bussen helt til venstre er UR10955, se ellers eget bilde på R.Fot.34382..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Dette er fem busser som ble levert til Aarø og Molde Auto A/S og Hjelset Auto A/S i årene 1970-1972. Bussene var lakkert gul og mørk blå. Fra 1. januar 1973 gikk disse to selskapen...

2 comments

• Bussen helt til venstre er UR10955, se ellers eget bilde på R.Fot.34382.