• Kristiansund Frei Billag A/S..Dette er en ny buss til Kristiansund Frei Billag. Bildet er tatt utenfor Borre Kirke som ligger i nærheten av Vestfold Bil og Karosseri (VBK) der bussens karosseri ble bygd. Det er en DAF MB200. Den er bygd som langrute/turistbuss med 46 sitteplasser. Bussen ble registrert KZ22450 i mars 1976..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Kristiansund Frei Billag A/S..Dette er en ny buss til Kristiansund Frei Billag. Bildet er tatt utenfor Borre Kirke som ligger i nærheten av Vestfold Bil og Karosseri (VBK) der buss...

1 comment

• Dette er en ny buss til Kristiansund Frei Billag. Bildet er tatt utenfor Borre Kirke som ligger i nærheten av Vestfold Bil og Karosseri (VBK) der bussens karosseri ble bygd. Det er en DAF MB200. Den er bygd som langrute/turistbuss med 46 sitteplasser. Bussen ble registrert KZ22450 i mars 1976.