• Kristiansund - Oppdal Auto A/S..Dette bildet er tatt på Oppdal jernbanestasjon. Bussen står på perrongen, vi ser litt av stasjonsbygningen til høyre, og jernbanesporet går bak bussen. Helt siden Dovrebanen åpnet i 1921har bussene kjørt innom her for å sette av eller hente passasjerer..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Kristiansund - Oppdal Auto A/S..Dette bildet er tatt på Oppdal jernbanestasjon. Bussen står på perrongen, vi ser litt av stasjonsbygningen til høyre, og jernbanesporet går bak buss...

1 comment

• Dette bildet er tatt på Oppdal jernbanestasjon. Bussen står på perrongen, vi ser litt av stasjonsbygningen til høyre, og jernbanesporet går bak bussen. Helt siden Dovrebanen åpnet i 1921har bussene kjørt innom her for å sette av eller hente passasjerer.