• T-8651 var en DAF kombinertbuss, 1962-modell, som ble kjøpt inn ny til Veøy Billag. Bussen hadde 10 sitteplasser og ellers plass til gods og melkespann. Bussen gikk i mange år i rute mellom Rødven, Eidsbygda og Åndalsnes..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

T-8651 var en DAF kombinertbuss, 1962-modell, som ble kjøpt inn ny til Veøy Billag. Bussen hadde 10 sitteplasser og ellers plass til gods og melkespann. Bussen gikk i mange år i ru...

1 comment