• Amerikansk bil i middelklassen ca 1925. Coupe- eller cabrioletkarosseri, men det kan være at kalesjestativ (type "barnevogn") som skimtes, bare er dekorativ "fake". Trommeformede hovedlykter var populære da. Luke i karosserisiden til høyre for mannen er for golfkøller. Lite aktuelt i Norge den gang.
    Photo: Romsdalsmuseet

Amerikansk bil i middelklassen ca 1925. Coupe- eller cabrioletkarosseri, men det kan være at kalesjestativ (type "barnevogn") som skimtes, bare er dekorativ "fake". Trommeformede h...

1 comment