• Åndalsnes postkontor nytt 1960..Bilen er en Humber Hawk, sen 50-talls-/60-modell..Nede til høyre ser vi inngangen til Telesentralen som hadde tilhold i 2. etg. I 2020 er det Kirkekontoret i Rauma som disponerer både 1. og 2. etg.
    Photo: H.Sødahl / Romsdalsmuseet

Åndalsnes postkontor nytt 1960..Bilen er en Humber Hawk, sen 50-talls-/60-modell..Nede til høyre ser vi inngangen til Telesentralen som hadde tilhold i 2. etg. I 2020 er det Kirkek...

• Bilen er en Humber Hawk, sen 50-talls-/60-modell.
  • Hei Ivar. Måtte kommentere denne. Bilen er en Humber Super Snipe og er 1960-modell eller noen få år senere. Hilsen Asbjørn Johannessen, Tromsø/Nesodden.
  • Dette er Åndalsnes postkontor. Rauma er navnet på kommunen, siden 1964, der Åndalsnes er kommunesenter. Nå er det post i butikk i COOP Åndalsnes. Nede til høyre ser vi inngangen til Telesentralen som hadde tilhold i 2. etg. Nå er det Kirkekontoret i Rauma som disponerer både 1. og 2. etg.