• Fotografen har hatt standplass aust på Jølshaugen vestafor der Lundhaugen omsorgsenter er i dag. Det er låg sol frå sør, altså midt på dagen ein vår- eller haustdag. Det er snøflekkar på markane. .Bautaen står på Ergan. Den vart nedlagt av tyskarane i 1941. Huset aust for bautaen veit eg ikkje kva er. Nedanfor Ergan, om lag midt på bildet, er eit langt hus. Det er ei barakke som vart bygd til losji for hamnearbeidarar som kom for å forlenge moloen. Dette arbeidet starta i 1939. Huset som måtte rivast der stein til moloen skulle takast, Vesterheim, er rive. Litt til venstre ser me at det nedrivne huset er under oppattbygging nærare hamna. Over vestenden på Ergan kan me sjå taket på Vikalåna..(Filmbeholder datostemplet Sept 1941)
    Photo: Sæbjørn Sæbjørnsen f.20.10.1879 d.13.09.1952 / Romsdalsmuseet

Fotografen har hatt standplass aust på Jølshaugen vestafor der Lundhaugen omsorgsenter er i dag. Det er låg sol frå sør, altså midt på dagen ein vår- eller haustdag. Det er snøflek...