• Like etter Bybrannen 23 Januar 1904..Vi ser den provisoriske Hellebroa ,den gamle brant også. Vi står på Nørvøya hvor vi ser over Brosundet mot Aspøya. Midt i bildet ,Ålesund Kirke ruin..Sukkertoppen bakerst til venstre..(2 papirkopier i eske "27KA1")
    Photo: Kirkhorn / Romsdalsmuseet

Like etter Bybrannen 23 Januar 1904..Vi ser den provisoriske Hellebroa ,den gamle brant også. Vi står på Nørvøya hvor vi ser over Brosundet mot Aspøya. Midt i bildet ,Ålesund Kirke...

• Like etter Bybrannen 23 Januar 1904.

Sukkertoppen bakerst til venstre.