• Otrøy Auto..Commer. reg nr: T-8676..Kombi, 13 s. /3t..Denne kombinertbussen ble levert i 1958. Dette året utvidet Otrøy Auto med rute til Ålesund alle hverdager, om morgenen fra Otrøya, om Midøya, ferje over til Ørsnes, og så veien videre mot Vatne og Ålesund. Så var det retur samme veien om ettermiddagen.
    Photo: Romsdalsmuseet

Otrøy Auto..Commer. reg nr: T-8676..Kombi, 13 s. /3t..Denne kombinertbussen ble levert i 1958. Dette året utvidet Otrøy Auto med rute til Ålesund alle hverdager, om morgenen fra Ot...

1 comment

• Denne kombinertbussen ble levert i 1958. Dette året utvidet Otrøy Auto med rute til Ålesund alle hverdager, om morgenen fra Otrøya, om Midøya, ferje over til Ørsnes, og så veien videre mot Vatne og Ålesund. Så var det retur samme veien om ettermiddagen.