• "Bunader" komponerte 1925, Røsok + Rekdal. Kristian Røsok og Bjarne Rekdal fekk sydd seg kvar sin "Romsdalsbunad" til 17 mai 1925. Skreddar: Dagen i Molde "bunadane" er rekonstruerte etter opplysningar gitt av Konrad Nerheim og Torstein Skeidsvoo, men desse var ikkje samde om farene: Nerheim ville ha mørke grå jakke medan Skeidsvoll meinte lyse-grå. Dei har blå brok og einsfarga, grå vest. Ikkje broderi på skjorten. Skorne vart sydde hos Hjelvik og Vikås i Kirkebakken. Gullsmed Hagen leverte sølvspennene. Det var sølvknappar i både vest og jakke. Røsok har "støypte" Strømper i blått og kvitt.
    Photo: Romsdalsmuseet

"Bunader" komponerte 1925, Røsok + Rekdal. Kristian Røsok og Bjarne Rekdal fekk sydd seg kvar sin "Romsdalsbunad" til 17 mai 1925. Skreddar: Dagen i Molde "bunadane" er rekonstruer...