• "I forgrunnen, en 40mm boforskanon ombord på en norsk jager av Sleipner-klassen. Skipet utenfor er en norsk torpedobåt av Trygg-klassen. Bildet må derfor være tatt i 1940 eller tidligere. . Kan det være Sleipner og Trygg i aprildagene 1940?"..Norske marinefartøy 1945
    Photo: Romsdalsmuseet

"I forgrunnen, en 40mm boforskanon ombord på en norsk jager av Sleipner-klassen. Skipet utenfor er en norsk torpedobåt av Trygg-klassen. Bildet må derfor være tatt i 1940 eller tid...

1 comment

• I forgrunnen, en 40mm boforskanon ombord på en norsk jager av Sleipner-klassen. Skipet utenfor er en norsk torpedobåt av Trygg-klassen. Bildet må derfor være tatt i 1940 eller tidligere. Bakgrunnen viser at bildet er tatt ved (i) Molde.

Kan det være Sleipner og Trygg i aprildagene 1940?