• Bildet er tatt ca. 1934 foran Sjøgardsnaustet i Eidsvåg. Kveita skulle være ca. 130 kg, og ble vistnok solgt til en fiskehandler Oslo. .Fangstredskapet var harpun (Se i Joachims venstre hånd).
    Photo: Romsdalsmuseet

Bildet er tatt ca. 1934 foran Sjøgardsnaustet i Eidsvåg. Kveita skulle være ca. 130 kg, og ble vistnok solgt til en fiskehandler Oslo. .Fangstredskapet var harpun (Se i Joachims ve...

1 comment

• Personene på bildet er John Wulvik til venstre og min bestefar, Joachim Sverdrup til høyre. Bildet er tatt ca. 1934 foran Sjøgardsnaustet i Eidsvåg. Kveita skulle være ca. 130 kg, og ble slik jeg er informert solgt til en fiskehandler Oslo(!). Fangstredskapet var harpun (Se i Joachims venstre hånd).