• Nordgård opp mot veien ser en murene etter tidligere bolighus som ble oppført av Hans Sigurd Fredriksen Farstad. I førsteetage det som er murene var det tidligere kolonialbutikk. Den ble drevet frem til ca 1938-1939.
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

2 comments

• 1. ved fjellet. Haugen (Haubuhaugen) gård.Hanna Sofie Farstad
    2. Til høyre Svorva - Jan Finn Farstad
    3. Forran - Nordgård - Petter D Farstad

• I tillegg:

Nordgård opp mot veien ser en murene etter tidligere bolighus som ble oppført av Hans Sigurd Fredriksen Farstad. I førsteetage det som er murene var det tidligere kolonialbutikk. Den ble drevet frem ti ca 1938-1939.