• Helt til venstre gamle Nessa husa , så ser en garden til Hanna og Erling Eriksen, nedre kant til høyre er Kassafabrikken, her ble det spikret trekasser til bruk i de gode sildeårene. .Oppe til høyre er gården til Iver Rødal og øverst til høyre garden til Ole Fredriksen Rødal (Sønnen Bjarne Rødal tok over og senere har broren (Postalf) Alf Rødal tatt over).
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

Helt til venstre gamle Nessa husa , så ser en garden til Hanna og Erling Eriksen, nedre kant til høyre er Kassafabrikken, her ble det spikret trekasser til bruk i de gode sildeåren...

1 comment

• Helt til venstre gamle Nessa husa , så ser en garden til Hanna og Erling Eriksen, nedre kant til høyre er Kassafabrikken, her ble det spikret tre kasser til bruk i de gode sildeårene. Oppe til høyre er gården til Iver Rødal og øverst til høyre garden til Ole Fredriksen Rødal ( Sønnen Bjarne Rødal tok over og senere har broren (Postalf) Alf Rødal tatt over.