• I forgrunnen "Nordigarden" med hovedhus, stabbur og løe, som eies av Peder Georg Sporsem. Bak til høgre ser ein "Ækkerhaugen" garden til Peder Olaus E Sæter. Bak til venstre ser ein Husegarden, Kolbeingarden, Utai Haugen, Klippen bedehus. Ein ser og huset som Martun Mevold held på å bygge med foretningslokale i første etasje, og huset som Sivert Sæter laga fiskemat i til si fiskematforretning. Bak i venstre hjørne ser ein snute bussen.
    Photo: Norfly / Romsdalsmuseet

I forgrunnen "Nordigarden" med hovedhus, stabbur og løe, som eies av Peder Georg Sporsem. Bak til høgre ser ein "Ækkerhaugen" garden til Peder Olaus E Sæter. Bak til venstre ser ei...

• Eies nå av Eivind Karstein Sporsem, sønn av Peder Georg og Astrid Sporsem