• Ness, Ivar - Korsnes, Ole - Roaldset, Audun...Nederst til venstre ses en buss, mørk blå og gul. Dette var fargene til Aarø Automobilselskap og Hjelset Auto. I 1973 gikk begge selskapene inn i Molde Bilruter. Hjelset Auto trafikkerte bla. Hjelsetruten, Molde-Lønset-Hjelset-Roaldset-Eidseter.
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

Ness, Ivar - Korsnes, Ole - Roaldset, Audun...Nederst til venstre ses en buss, mørk blå og gul. Dette var fargene til Aarø Automobilselskap og Hjelset Auto. I 1973 gikk begge selsk...

1 comment

• Nederst til venstre ses en buss, mørk blå og gul. Dette var fargene til Aarø Automobilselskap og Hjelset Auto. I 1973 gikk begge selskapene inn i Molde Bilruter. Hjelset Auto trafikkerte bla. Hjelsetruten, Molde-Lønset-Hjelset-Roaldset-Eidseter.