• Elevstevne ved Eidsvoll Folkehøyskole. Jon. Sørensen foran til høyre med en av døtrene. Fruen sitter noe til venstre for dem. Bygningen i bakgrunnen er nordre del av uthuset.
    Photo: Museene i Akershus (Opphavsrett)

1 comment

• Jon Sørensen var min morfar og Agnes Sørensen (født Winding) var min mormor. Tilk,venstre for Agnes og litt bak, sitter min mor Ingeborg, født 1902. Til venstre for Jon Sørensen sitter datteren Gudrun Karen Olga (kaldt Vesla), født i 1912,m så bildet må være fra sist i perioden 1908-1918.