• Betania, Gullverket. Søndagsskolen. Ca. 1945.
2. rad fra v.: Odd Sjøberg, Bjørg Lien, X, Målfrid Røen, Åse Sandholtbråten, X, X, Willy Holm, Berit Karlsen.
3. rad fra v.: Øygard Storbråten, X, Reidun, Eva Olsen, Rakel Holm, Ester Olsen, Bjørg Holm.
4. rad fra v.: Ruth Sjøberg, Hoelsether, Ester Sjøberg, Irene Stenerud, søndagsskolelærer Ester Røen, Annar Stenerud, Roald Storbråten, Kai Sjøberg, Åge Nilsen.
Bakerste rad fra v.: Eva Solberg, Petra Storbråten, Kari Fjellberg, Lien, Hoelsether, Signe Vangen, Johanne Røen.

12.11.2012
Fullstendig navneliste finnes på side 95 i boka "Lokalhistorie nordre og østre Gullverket" av Henry Halvorsen og Trond Øivindson Lunde (2001.
Skrevet av: Jan Arne Sandholtbråten
    Photo: Lars Bry / Museene i Akershus (Opphavsrett)

Betania, Gullverket. Søndagsskolen. Ca. 1945. 1. rad fra v.: X, Aud Hansen, Marit Nyberg, Kirsten Olsen, X, Brit Røen, Ragnhild Tjernsmo, Berit Solberg, Evy Storbråten. 2. rad fra ...