• Menn på biltur.
C-20106 står i Norges Bilbok 1935 som Dodge personbil årsmodell 1928, eiere Gunda Eide og Alma Hansen, Eidsvoll. Den må da ha vært forholdsvis nyregistrert på dem, siden høyeste C-nr. der var 20268. Støtfangeren viser at det er Dodge-modellen Victory Six.
Skrevet av: Ivar E. Stav <ivar.es@online.no>
    Photo: Lars Bry / Museene i Akershus (Opphavsrett)

Menn på biltur. C-20106 står i Norges Bilbok 1935 som Dodge personbil årsmodell 1928, eiere Gunda Eide og Alma Hansen, Eidsvoll. Den må da ha vært forholdsvis nyregistrert på dem, ...

1 comment

• C-20106 står i Norges Bilbok 1935 som Dodge personbil årsmodell 1928, eiere Gunda Eide og Alma Hansen, Eidsvoll Den må da ha vært forholdsvis nyregistrert på dem, siden høyeste C-nr. der var 20268. Støtfangeren viser at det er Dodge-modellen Victory Six.