• Befalsskolen for Kavaleriet.
22.04.2014:
Dette bildet er tatt foran kasernen på Trandum.
Skrevet av: Fridtjof Jungeling
    Photo: Lars Bry / Museene i Akershus

Befalsskolen for Kavaleriet. 22.04.2014: Dette bildet er tatt foran kasernen på Trandum. Skrevet av: Fridtjof Jungeling

• Dette bildet er tatt foran kasernen på Trandum
  • Bildet viser befalselever på kull 2/56. Fra venstre i bakerste rekke: Alf Farbu, Richard Djuve, Ole Størkersen, Jon Mellbye, Gunnar Brandstorp, Håkon Hauge, Torgny Svanes, Erling Havre, Leif Sundheim og Gunnar Stette. I mellomste rekke: Ola Hole, Tore Bjerkum, Harald Austad, Erik Fleischer, Alf Juul, Leif Railo, Arne Bøhn, Arne Børs, K. Landstad og Ragnar Yttreeide. I forreste rekke: Morten Jørum, Gunnar Myking, fnr. Alf Karlsen, lt. Steffen Hensrud, maj. Carsten Anker Johnsen, lt. Tor Hammerstad, Per Kørner, Håkon Sletner og Alf Kvamsdal.
  • Hvorledes korrigerer jeg Richard Djuve til Rikard Djuve?