Bildet viser Drøbak båthavn i 1957 med helt nye T-brygger. Ytterste del sto ferdig i 1957. Molo B (til venstre) fylles stadig ut, og er i dag trolig 40-50 meter lenger ut enn det v ...
Bildet viser Drøbak båthavn i 1957 med helt nye T-brygger. Ytterste del sto ferdig i 1957. Molo B (til venstre) fylles stadig ut, og er i dag trolig 40-50 meter lenger ut enn det var i 1957. Bildet viser at A. G. Johansens lastetomt er i full drift med stor omsetning av kull, koks, sand, sement og bygningsartikler. Bedriften la ned i 1971. Sjøboden med gavlog navneskilt mot fjorden ble revet i 1974.
Drøbak båthavn 1957, med helt nye T-brygger. Ytterste del ferdig i 1957. Molo B t.v. fylles stadig ut, og er vel i dag 40-50meter lenger ut. A.G.Johansens lastetomt er i full drift, med stor omsetning av kull, koks, sand, sement og bygningsartikler. La ned i 1971. Sjøboden med gavl mot fjorden og navneskilt ble revet i 1974.
Per-Willy Færgestad,
November 15, 2015
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».
1 comment
Per-Willy Færgestad, November 15, 2015
Add a comment or suggest edits
To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».