• Tre menn i båt med fisk i garnet. Bildet viser opptak av brisling fra steng. Fra venstre Fredrik Fredriksen, Roald Halvorsen og Norbom Fredriken. fiskerne tilhører skøyta "Solrunn" som ligger i bakgrunnen, doryen til venstre har samme registreringsnummer som skøyta.
    Photo: Museene i Akershus

Tre menn i båt med fisk i garnet. Bildet viser opptak av brisling fra steng. Fra venstre Fredrik Fredriksen, Roald Halvorsen og Norbom Fredriken. fiskerne tilhører skøyta "Solrunn"...

2 comments

• Bildet viser opptak av brisling fra steng. Fra venstre Fredrik Fredriksen, Roald Halvorsen og Norbom Fredriksen.
  • Bildet viser opptak av brisling fra steng. Fra venstre Fredrik Fredriksen, Roald Halvorsen og Norbom Fredriksen som tilhører skøyta "Solrunn" som ligger i bakgrunn.