• Disponent Lars Solbu og delelagersjef Erling Kvande i Trollheimen Trafikk foran en av selskapets busser
    Photo: Hansen, Bjørn / Norges Postmuseum
    Photo: Hansen, Bjørn / Norges Postmuseum

• Personene er fra venstre:
    Disponent Lars Solbu og delelagersjef Erling Kvande.
    Bussen tilhører den gang firmaet het Trollheimen Trafikk AS.

• Bildet er antakelig tatt i Kristiansund utenfor Rutebilstasjonen og godsterminalet (til venstre). Bussen på bildet ble levert i januar 1986 og registrert UX33342. Bussen hadde stort godsrom bak for post. Bussen gikk en årrekke i rute Kristiansund-Sunndalsøra-Oppdal. Trollheimen Trafikk, som forløperen Kristiansund-Oppdal Auto, hadde store mengder post, til og fra nattoget på Oppdal stasjon, og fra Kristiansund til Indre Mordmøre.