• Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom
  • Tiril Schrøder vil at utsmykkingen skal fungere som en slags fortelling, om enn ikke i direkte forstand, men fordi sammensetningen av flere bilder i et forløp skaper en følelse av utvikling eller historie, der tilskuerens egne assosiasjoner til motivene er med på å skape innholdet. Hun har arbeidet med noen sammensetninger av natur og det menneskeskapte, som arbeider både med og mot hverandre. Hun er fascinert av overlappingen mellom natur og kultur, gnissningspunktet når disse møtes og truer med å ødelegge hverandre. Dette møtet brukes også som bilde på motsetningen mellom inne og ute, hjemme kontra resten av verden, og en persons indre liv kontra det ytre.
    Photo: Hollan, Jaro / Kunst i offentlige rom

Ghost [Veggmaleri]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to